Poklon za promociju može potaknuti rast vaše tvrtke
Mnogi vlasnici tvrtki uvijek traže načine kako poboljšati vidljivost svoje tvrtke te kako privući još više novih potencijalnih klijenata kojima mogu ponuditi svoje proizvode ili usluge. Načina za to ima jako mnogo, od raznih reklamnih kampanja pa sve do raznih manjih aktivnosti. No, jedna od često zanemarenih aktivnosti je darivanje već postojećih klijenata, poslovnih partnera i svih onih s kojima surađujete.
Poklon za promociju tako može biti prvi korak u pronalasku novih klijenata, ako bude dobro plasiran i ako se radi o nečem zanimljivom što će onaj kome ga poklonite i koristiti.
Sadržaj
Poklon za promociju mora biti funkcionalan
Kada tražite idealan poklon za promociju, vodite se time da bi on svakako trebao biti funkcionalan. Pod time se misli da to bude nešto što će primatelj svakako redovito koristiti i time vas aktivno reklamirati. Primjerice, ako nekom nepušaču poklonite reklamni upaljač, on će ga vjerojatno pospremiti i neće biti neke koristi od njega.
Ali ako npr. nekome tko redovito koristi računalo poklonite neki kreativan USB stick, vrlo vjerojatno će ga i koristiti te će vrlo vjerojatno upasti u oči i nekome drugome i ostvariti svoju svrhu reklame.
Tiskajte svoj logo na promo materijal
Promo materijal koji planirate poklanjati mora imati tiskan vaš logo na njemu. Postoje brojne tvrtke koje vam nude te usluge. A imate dvije mogućnosti:
- Pronaći tvrtku koja će vam ponuditi promotivni materijal i s kojom ćete dogovoriti što da se na njega tiska te će oni to napraviti i isporučiti vam finalni proizvod
- Sam kupiti poklon za promociju (npr. majice, upaljač, kemijske olovke) i onda to dostaviti nekoj tvrtki koja vrši tisak i zatražiti od njih na vam na to tiskaju ono što vam je potrebno
Obje opcije će vam na kraju dati isti rezultat, na vama je samo da vidite koja opcija vam je najprikladnija i cjenovno najsiplativija.
Razne ideje za promociju
Kada je u pitanju poklon za promociju, kreativnost je nešto što se svakako isplati. Darivanje uobičajenih predmeta kao što su upaljači, kemijske olovke, USB stickovi i slično nisu više toliko zanimljivi jer ljudi takve stvari dobivaju s raznih strana.
Potrebno je razmišljati kreativno i poklanjati razne sitnice koje nisu toliko uobičajene, ali koje bi mogle biti zanimljive velikom broju ljudi. Zato provjerite trgovine koje prodaju razne neuobičajene stvari i pronađite najbolji poklon za promociju kojim ćete razveselite primatelja.