Najnovije vijesti

Najnovije vijesti

E trgovinom do novih klijenata

Internetskih trgovina, web trgovina ili kako ih neki nazivaju i e trgovina, iz godine u godinu sve je više. To i ne čudi, s obzirom da se navike korisnika mijenjaju. Sve je više onih koji vole kupovati iz udobnosti svog doma, koji ne vole gužve u lokalnim trgovinama, naporne obilaske više različitih trgovina i slično. E trgovina nudi upravo to, da u svega nekoliko klikova mišem pronađete proizvod koji trebate, saznate sve potrebno o njemu, kupite ga i ubrzo ga primite na kućnu adresu.

Ako ste se i sami odlučili otvoriti jednu takvu trgovinu, trebat će vam veliko informatičko znanje. Ako ga nemate, povjerite taj posao nekom profesionalcu, pojedincu ili tvrtki.

Više rješenja za vašu e trgovinu

Kako bi e trgovina mogla funkcionirati i kako bi redovito privlačila nove korisnike, potrebno je da bude zadovoljeno nekoliko čimbenika:

  • Atraktivan dizajn
  • Jednostavnost navigacije
  • Veliki asortiman proizvoda
  • Više različitih načina plaćanja i više načina dostave
  • Konkurentne cijene

S prve dvije stavke može vam pomoći neka tvrtka koje se bavi izradom e trgovina. S njima možete dogovoriti određenu razinu usluge, odnosno hoće li vam izraditi samo jedan mali dio, s kojim ćete vi sami nastaviti dalje ili će vam izraditi potpuno fukcionalnu e trgovinu.

Sigurnost e trgovine

E trgovina se razlikuje od klasične i po tome što korisnici putem interneta moraju slati razne osjetljive podatke, poput osobnih podataka, platnih podataka i slično. Uvijek postoji rizik da će ih netko presresti i da će završiti u krivim rukama.

Stoga je vrlo bitno uložiti dodatna sredstva u odgovarajuću zaštitu, nešto putem SSL certifikata, a nešto putem drugih specijaliziranih usluga za tu namjenu. Samo ako se kupci u vašoj e trgovini osjećaju sigurni, nastavit će i dalje kupovati kod vas.

Raznolika ili specijalizirana e trgovina

Osim stvari vezanih uz sam rad e trgovine, morate se odlučiti i za asortiman proizvoda, odnosno hoćete li se fokusirati samo na jedan određeni brend, ili samo na određenu grupu proizvoda, ili ćete imati raznoliku ponudu. 

I jedna i druga opcija ima svoje prednosti i mane, a svatko mora razmisliti koja opcija mu je najprihvatljivija. No, jednom kada krenete s radom i u stvaranje vašeg imena na internetu, trebali biste ostati ustrajni s onime s čime ste krenuli.

Postovi iz iste kategorije: